utorok 2. apríla 2013

Brány Skeldalu pre Android a iOS...

Možno sa vám už donieslo do sluchov a očných nervov, že sa Jindřich Rohlík pokúša dostať svoju klasickú (teda, minimálne v našich zemepisných šírkach určite) hru menom Brány Skeldalu na múdre telefóny a rôzne druhy paddov. Používa na to českú obdobu nakopávača menom startovač. Potrebuje nejakých 180 000 českých korún, čo na oko vyzerá strašidelne, ale ak si to pretočíme na číselne prívetivejšiu euro menu :-), je to „iba“ nejakých 7000 euro. Čo by na kickstarteri vybral hneď - možno. Uvidíme ako sa pochlapí domáce hráčstvo...


A keďže vás o zvyšných detailoch už určite oboznámil vysokonapäťový Sledge, tak môžeme rovno pristúpiť k historickej recenzii hry zo Score č. 59 (1,2).



Skeldal bol svojho času celkom pekné zjavenie z čistého – jasného neba. Veľmi dobrá hra, ktorá bez problémov hrateľnostne funguje aj dnes. Nehovoriac o tom, že prišla s editorom, v ktorom sa dali tvoriť vlastné dobrodružstvá. Hmm, tak mi napadá dobrá otázka – budú dobrodružstvá vytvorené na PC editore a v starej hre kompatibilné s potencionálnou mobilnou verziou? To by iste bolo zaujímavé. Mimochodom, aj ja sám som sa pustil do vlastného dobrodružstva v editore Skeldalu. Vlastne, vtedy spolu s bratom. Ale viete ako to u mňa dopadá, mám na blogu tomu venovanú rubriku – Nedokončené :-)

2 komentáre:

  1. Tak jsem se na ty dobrodružství z editoru dotázal na stránce projektu - v plánu to prý sice neni, ale pokud to půjde nějak snadno, tak v portu spustitelná budou. Uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, diky. Uz som rozmyslal, ze tam tu otazku hodim aj ja, ale kedze uz padla, tak nemusim :)

      Odstrániť